پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182286
با شعار مرگ بر آمريکاي روستاييان و جهادگران صورت گرفت؛
رونمايي از اثر متفاوت حامد زماني در روستاي ايليخ‌بلاغي+صوت
تاریخ انتشار : 1394/05/03 13:08:35
نمایش : 2325
جديدترين اثر حامد زماني با موضوع اردوهاي جهادي در مراسم شب خاطره جهادي با حضور روستائيان و رزمندگان جبهه جهادي منتظران خورشيد رونمايي گرديد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري بسيج، جديدترين اثر حامد زماني با موضوع اردوهاي جهادي در مراسم شب خاطره جهادي با حضور روستائيان و رزمندگان جبهه جهادي منتظران خورشيد رونمايي گرديد.
 
بر اين اساس در حاشيه برگزاري اردوي جهادي جبهه منتظران خورشيد، مراسم شب خاطره جهادي در روستاي ايليخ بلاغي استان قم برگزار شد.
در اين مراسم دکتر حسن زاده پزشکي که پس از 26 سال زندگي در آمريکا چند ماهي است به ايران آمده  و دومين اردوي جهادي خود را تجربه مي کند خاطراتي از وضعيت جوانان در آمريکا و اردوهاي جهادي جوانان ايراني بيان نمود.
در ادامه اين مراسم دکتر رحيم قرباني مسئول گروه هاي جهادي قرآني کشور که تجربه هاي مختلفي را به عنوان دندان پزشک و استاد قرآني در اردوهاي خدمت رساني به مناطق محروم دارد خاطرات خود را از روستاها سيستان و بلوچستان، خوزستان و قم بيان کرد.
همچنين در اين مراسم کريم عابديني جانباز دفاع مقدس و از اهالي روستا خاطرات خود را از نحوه جانبازي بيان نمود و سپس از مسئولين شوراي روستاهاي ايليخ بلاغي،انجيرلي، نعمت آباد  و عباس آباد تقدير به عمل آمد.
در پايان اين مراسم حامد زماني به عنوان اولين خواننده،  اثر هنري خود را نه در سالن هاي همايش که در يک روستاي محروم رونمايي کرد.
اين اثر فاخر هنري که (اهل نبرد) نام دارد پيرامون اردوهاي جهادي و مناطق محروم بوده که به سفارش روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين تهيه و توليد گرديده است.
اهل نبرد که در شعر خود به کاخ نشيني و اشرافي گري نيز طعنه مي زند توسط اميرعلي سليماني سروده شده است و امير جمال فرد تنظيم کننده آن مي باشد .

 حامد زماني علاوه بر خوانندگي آهنگسازي اين کار را نيز برعهده داشته است.
براي دريافت اين اثر اينجا کليک کنيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html